Subject: Voldi 110/15 F. Puurmani 15kV kaabelliini ümber tõstmine Mullavere viadukti juures, Visusti küla, Jõgeva vald, Jõgeva maakond
From: Lõhmus, Janek <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 19 Aug 2024 11:37:43 +0300

Tere

Saadan järgneva projekti ülevaatamiseks ja kooskõlastamiseks.

„Voldi 110/15 F. Puurmani 15kV kaabelliini ümber tõstmine Mullavere
viadukti juures, Visusti küla, Jõgeva vald, Jõgeva maakond“, töö nr TC0419

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Energeetikaehituse divisjon

Projekteerimisosakond

Janek Lõhmus

Vanemprojekteerija

Kassisilma 8, Räni alevik, Kambja vald, Tartumaa 61708

Mob +372 53 477 135

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

http:// <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.